Politica recenzii
HOTELULSE OBLIGA SA REZOLVE ORICE RECLAMATIE PRIMITA DE LA CLIENTI IN LEGATURA CU SERVICIILE PRESTATE IN MAXIMUM DE 24 ORE DE LA MOMENTUL FORMULARII ACESTEIA
ASPECTELE NECONVENTIONALE SE ADUC LA CUNOSTINTA IN PERIOADA SEJURULUI SAU IN SCRIS PE ADRESA DE E-MAIL casawiarusti@yahoo.com
NU SE ACCEPTA RECENZII NEFONDATE CE POT ADUCE PREJUDICII UNITATII DE CAZARE PRIN MODUL DE EXPRIMARE ,GESTURI SAU A NOTELOR DE EVALUAREA A SERVICIILOR
ELE POT FI SOLUTIONATE PE CALE AMIABILA SAU IN INSTANTA CU DOVADA CA ATI BENEFICIAT DE SERVICII IN CADRUL PENSIUNII CASA WIARUSTI
Program de eliminare a clientilor indezirabili
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in pensiune sau restaurant a clientilor in stare de ebrietate sau nepoliticosi si turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Pensiunii Casa Wiarusti sau deranjeaza alti clienti. Ne rezervam dreptul de a evacua fortat din restaurant, bar sau pensiune clientii indezirabili.
De asemenea tinand cont de cele mentionate mai sus ne rezervam dreptul de a ne selectiona clientii.
Consideram ca orice client in momentul cazarii sau in momentul accesarii vreunui serviciu din incinta Pensiunii Casa Wiarusti a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
Modificari ale politicii
Politica din interiorul unitatii de cazare poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil.